Tuesday, March 20, 2012

U envy me huh, Ugly Dog?

When jealousy took over...very bad looking loh! Seriously. Obviously shown all over your 'unpretty' face. Kejam kan ayat-ayat cinta saya? Tidak sekejam dia yg boleh memaki hamun di Muka Buku...wah, laidat!

Saya tidak ambil pusing. Berpusing-pusing pun tidak. Malah, saya semakin confident ke depan. Inshaallah, Allah swt akan sentiasa melindungi hambaNya yg dianiaya. Enough said.

Siapa makan cili, dia terasa pedas.
Bukan begitu lumrah hidup?

Bukan itu caranya untuk bersaing.
And siapalah saya untuk ditandingi?
Saya tidak tahu yang saya begitu hebat, sehinggakan mampu membuatkan kamu jealous-sampai-tak-tidur-malam kerana saya...wah! :D

Baik kamu concentrate cuci gigi jer...
Takut kalau saya semakin maju nanti, kamu terpaksa mencuci muka pula beratus kali.

Kita berkeluarga.
Kita seagama.
Dah boleh dianggap adik-beradik pun.

Jangan buang masa anda.

I won't bite ya.
Tak hingin pun.
But I'm a great fighter.
Saya pejuang maruah yg hebat.
Demi keluarga, saya sanggup apa saja.

p/s: I know you'll be reading this. B'cos u'r my greatest stalker. Saya maafkan kamu kerana saya berharap saya tak perlu berjumpa dgn kamu di Akhirat nanti.

No comments:

Post a Comment